So Full, I Can´t Move

Det føles litt som jeg har spist meg ihjel denne helgen.. Er det mulig? Kan man dø av overspising? Isåfall tror jeg at jeg burde ringe etter hjelp.

Etter en veldig god, men alt for stor sushi-middag på lørdag og en deilig kjøttkakemiddag på søndag er jeg fremdeles mett. Magen er så oppblåst at det gjør litt vondt å sitte, gå og ligge på magen. Eneste jeg kan gjøre akkurat nå er å ligge på siden, med en pute på magen og vente til det går over. 

Jeg har kost meg så mye de siste dagene, men kjenner det skal bli deilig å komme inn i vante rutiner med mat og trening denne uka, før det er tid for ny runde med overspising av julemat om èn uke. Livet er deilig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg