It´s My Birthday

Jeg har bursdag! Gud, som jeg elsker bursdag, spesielt min egen! Jeg våknet til deilig hotell-frokost i dag tidlig, med ristet brød, omelett og pannekake! Basically alt jeg vil ha her i livet. Manglet bare medisterkaker, avokado og søtpotet-fries!  

Etter frokosten pakket vi tingene våre og kjørte rett til verdens beste mamma som møtte oss i døra med et stort smil og varme klemmer! Livets herligste følelse! 

 

Denne bursdagshelgen har vært helt fantastisk! Det er så deilig å være sammen med de man er glad i, og kjenne på kjærlighet og nærhet fra de som betyr mest for deg. Vi har  spist hjemmelagde kjøttkaker med poteter, grønnsaker og brun saus. Nam! Mamma har laget ostekake og kjøpt verdens fineste orkidè til meg, i tillegg til et håndholdt kamerastativ som jeg har ønsket meg lenge.

Ååå jeg blir så utrolig glad! Ikke fordi jeg får fine ting (jo så klart derfor også), men fordi jeg har mennesker som bryr seg om meg, og elsker meg slik jeg også elsker dem! Det er en så fantastisk følelse, og noe jeg unner absolutt alle! Mine nærmeste betyr så uendelig mye for meg, jeg kan virkelig ikke få uttrykket det nok hvor mye jeg setter pris på dem – spesielt min kjære mamma! Verdens beste person!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg