Magisk Datenight

Dette har vært en fantastisk kveld. I går kom kjæresten min hjem fra en fem-ukers jobbtur i USA. Jeg jobbet til seint i går, og i dag kjørte vi inn til Oslo for ordentlig kvalitetstid sammen igjen. Vi har ikke sett hverandre på over en måned, så jeg skal innrømme at det er litt rart å ha han her igjen.

Når vi kom frem til hotellet lempet vi fra oss bagger og gikk rett ut i Oslo´s gater for å kikke i butikker. Og nok en gang fikk jeg bevist for meg selv at jeg kan aldri bo i Oslo! Fy fader så mye mennesker hvor enn du snur deg, hensynsløse billister og køer for å komme inn på et kjøpesenter. No thank you.

Etterpå gikk vi til Alex Sushi, spiste god mat og bare koste oss i hverandres selskap! Ingen mobil, ingen forstyrrelser. Det er så lenge siden vi har hatt en dag som dette! Vi kom nettopp tilbake på hotellrommet og jeg skal innrømme at jeg har spist alt for mye sushi! På slutten av siste rett måtte jeg kneppe opp buksa så det ikke skulle bli så ubehagelig å sitte. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg