Mitt Univers på YouTube

Noe jeg ikke har delt på bloggen min er at jeg også har en YouTube-kanal! Åjada! Jeg er å finne overalt! Jeg har bare postet en video her og en video der, men nå ønsker jeg å legge ut videoer mer fast da jeg elsker å skape ting! Det er hovedgrunnen til at jeg har denne bloggen – Jeg har skapt mitt eget sted der jeg kan dele mye mer av meg selv. Et helt eget univers der jeg er fri til å gjøre akkurat hva jeg ønsker. Der jeg kan bruke min stemme uten å måtte tenke over andres meninger.
 
Jeg gjør dette for meg, og det er hva som gjør det hele så magisk!
 
YouTube har vært en lidenskap for meg så lenge jeg kan huske! Jeg har alltid elsket å se på andres videoer og lage mine egne. Jeg begynte å filme meg selv og sette sammen videoer før YouTube var en greie, jeg la det bare ikke ut på internett. Så selv om jeg ikke har publisert så mye frem til nå, så har YouTube og filmskaping på en måte alltid vært en del av meg.
 
Fremover ønsker jeg å poste videoer en dag i uka, det dette er noe som virkelig gir meg så utrolig mye glede! Det å få lov til å uttrykke meg slik jeg ønsker på mitt eget sted – det er det som er så fantastisk med disse plattformene! Så nå vil jeg la folk bli kjent med meg på et helt annet plan. 
 
 

Det hadde vært gøy om du ønsker å følge med videre. Klikk deg gjerne inn på kanalen min og subscribe for å få enda mer innhold fra meg fremover. Jeg er så spent på alt vi kan skape sammen!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg