De minste ting kan bety så mye

Dette skjedde for en liten tid tilbake, og jeg ville gjerne ha et eget innlegg for akkurat denne tingen som verdens beste Line gjorde for meg. Jeg er fremdeles helt satt ut og blir rørt til tårer når jeg tenker på det.

Kjære Line, som er en av mine beste venninner. Hun er der for meg gjennom tykt og tynt og er det noen jeg virkelig stoler på, så er det henne. Jeg kan snakke med henne om absolutt alt og det fikk sin prøve på søndag. Det ble tårer, skriking og mye vonde følelser, men fantastiske Line hjalp meg gjennom det. Søndag kveld var jeg helt tom og når mandagsmorgenen meldte sin ankomst hadde jeg mest lyst til å avlyse hele uka. Jeg visste det ble hardt og jeg visste det ble stress. 

Jeg stod opp, fikset meg og var klar for arbeidsdagen da jeg så jeg hadde fått en melding på mobilen. Line hadde fått noen til å levere en pakke i posten til meg. Den inneholdt ferske rundstykker, jordbærsyltetøy og en utrolig deilig smoothie. Jeg var helt i sjokk og visste ikke verken hva jeg skulle tenke, si eller føle. Jeg hadde så mange følelser på en gang og reagerte med å begynne å gråte. Jess.. jeg som trodde tårekanalene ikke fungerte etter alt som kom kvelden før. 

Hvor fantastisk er ikke dette? At det bare finnes et sånt konsept er jo helt magisk i seg selv, men det at Line faktisk gjorde dette for meg… jeg har ikke ord. Fremdeles fler dager etterpå er jeg like sjokkert, målløs og tårevåt. Hvordan er det mulig at jeg er så heldig, hæ? 

I meldingen på pakken stod det “Glad i deg. Klem Line.” og jeg er bare så uendelig takknemlig. Hun visste at jeg har en tøff periode og det er vel ingen jeg sender så mye meldinger med som Line. Så i håp om å muntre meg opp og gjøre dagen litt lysere bestilte hun en aldri så liten hjemlevering til meg. Og det gjorde mer enn å lyse opp dagen min! Herlighet, dette kommer jeg til å leve på i månedsvis! Det var bare så utrolig fint gjort og jeg kan fremdeles ikke tro at hun gjorde dette for meg. 

Det er en så liten ting, men den blir så uendelig mye større for den som mottar den. Og for meg var dette virkelig helt fantastisk. Jeg har ikke ord for hvor glad og takknemlig jeg er! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg