Når du verken har retningssans eller tidsperspektiv

Hvordan er det 11.desember allerede? Hvor har dagene gått? Jeg kan ikke tro at vi om bare et par dager allerede er halvveis i årets beste måned! Jeg skjønner det ikke. Hva har jeg brukt tiden min på? Jobb. Masse jobb! Så i tiden fremover skal jeg ta meg tid til å puste. Jeg er fremdeles ikke ferdig med jobb-rushet, og jeg er fremdeles ikke ferdig med julegavene, men det er ikke 14.desember enda!

I morgen reiser jeg inn til Oslo, da jeg skal til frisøren! Det blir så utrolig digg, jeg får ikke uttrykket nok hvor sinnssykt gira jeg er over at jeg skal til frisøren i morgen! Det blir helt amazing! Planen er å trene på morgenen, reise en liten tur til byen, for så å ta buss og være i Oslo i god tid. Kanskje sette meg på en kafè og kose meg før jeg trasker bort til frisørsalongen.

Forhåpentligvis finner jeg frem enda lettere denne gangen! Jeg hadde 1,5 time til rådighet, og kom nesten for seint til timen min! Det skal sies at jeg ikke brukte all den tiden der på å finne salongen, men jeg gikk fra kafèen vel viten om at jeg hadde goood tid. Etter mine vanntette beregninger (Les: Eier verken retningssans eller tidsperspektiv) skulle jeg være der 15 minutter før. Jeg kom pesende inn døra 3 minutter før. Så ja, jeg var før tiden, men det var bare flaks da telefonen min med GPS døde like oppe i veien og jeg hadde ikke peiling på hvor jeg skulle.

Mulig det var magefølelsen min, mulig underbevisstheten min ledet meg dit, mest sannsynlig var det kun skikkelig flaks! Uansett – jeg fant frem og alt endte bra. Så nå kan det blir spennende å se hvordan det går i morgen.

 

Nå er jeg nødt til å legge meg så jeg klarer å komme meg opp 07:30 i morgen. Natta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg