Vi vet aldri når det er farvel

I dag hadde jeg endelig etterlengtet kvalitetstid med min kjære mormor. Det er så deilig! Fler timer der vi kan skravle, le masse, spise god mat og bare kose oss. Vi var litt rundt om kring i byen og fikset et par ting, før vi spiste en deilig lunsj! Jeg skulle jo på jobb kl 16, men vi møttes såpass tidlig at vi hadde god tid. Det er så lenge siden vi har hatt en mormor-dag, noe vi tidligere hadde en dag i uka, eller en dag annenhver uke. Håper vi kan få det til mer fast igjen, for er det noe jeg savner utrolig mye, så er det god kvalitetstid med den fine familien min! 

Det er så utrolig viktig å sette av tid sammen med sine nærmeste. Legg vekk mobil, ikke bry deg om alt støy rundt og alt som skulle vært gjort. Bare nyt øyeblikket. Ta inn en hver følelse, en hver tanke og hvert eneste sekund. Du vet faktisk ikke hvor lang tid du har her på jorda, det samme gjelder også de som står deg nærmest. En dag er disse gode, koselige og fantastiske øyeblikkene borte og alt vil kun være et minne.

Hva ønsker du selv å huske?

De gode samtalene, følelsene, lydene, fargene og luktene?

Eller hvor mange likes du fikk på bildet du postet på Instagram, mens personen foran deg forsøkte å skape minner med deg du ikke en gang gadd å ta del i? 

Livet er så alt for skjørt og jeg akter å nyte hvert eneste sekund jeg har med de jeg er glad i. For jeg vet aldri hvor lenge jeg er så heldig å ha dem i livet mitt. 

Ta vare på de du er glad i, og ta vare på øyeblikkene. Skap minner du vet gir både deg og dem glede. For èn dag vil du se tilbake på hvert eneste ett, med kjærlighet, glede og savn. Jeg kan love deg at om det er en ting du ikke ønsker å ha i de minnene, så er det deg stirrende ned i en mobilskjerm, mens de rundt deg ikke får kontakt.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg