Er det mulig å bli så dum?

Dette har vært en helt sinnssyk dag! Senteret her i Hønefoss har hatt søndagsåpent, og jeg hadde min første jobbsøndag siden jeg begynte på min nye arbeidsplass i sommer. Og fy fader så mye vi har hatt å gjøre i dag! Det har vært stressende, vanskelig og frustrerende, men det har også vært veldig gøy! På slutten av dagen var det fiksing av takplakater, noe jeg skal innrømme at er en av de tingene jeg liker minst. Det står ikke øverst på hat-lista, men nok så høyt opp. Vinglete stige, høyt oppe, lite balanse og stor sannsynlighet for å ramle ned og brekke både nakken og knuse en hel haug med glass-ting. Tror jeg har funnet mitt rette element på den arbeidsplassen der altså! 

 

Etter en vellykket arbeidsdag fant jeg ut at jeg skulle legge vannflaska mi oppi veska uten å trykke ned tuten. Jess… så når jeg kom hjem skvulpa det seriøst i veska mi som var fylt med 5 DL med vann! Jeg snudde den på hodet over vasken og det var som å helle vann ut av en bøtte! Fin avslutning på uka det der.. så nå står veska på benken til tørk. Ikke tåler den vann heller, så dette er supert! Håper bare på at den klarer seg fint. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg