The Only Way Out is Through!

Akkurat nå savner jeg treningssenteret! De siste ukene har jeg ikke fått trent sånn som jeg ønsker da jeg har jobbet veldig mye, jeg har ikke hatt energien til det og jeg har ikke en gang orket tanken på å gå bort til bilen og kjøre dit. Og tanken på å skulle løpe på mølla gir meg lysten til å grine! Men jeg vet også hvor mye trening gir meg. Så jeg kjenner det skal bli deilig å endelig få muligheten til å lade opp batteriene litt og få tilbake treningsmotivasjonen. Det er så kjedelig å kjenne på hvor depressiv jeg blir av å ikke få påfyll av endorfinrush så ofte som jeg gjorde tidligere. 

 

 

Akkurat nå er jeg bare så vanvittig sliten! Jeg orker ingenting og har mest lyst til å bare krepere i senga. Og det er greit. I perioder har man mindre energi og man føler seg dritt. Det eneste som da hjelper er å vite at det går over. For det gjør alltid det! 

Til uka blir det to økter, noe jeg skal klare! Det er bare EN vei ut av denne onde sirkelen, og det er gjennom! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg