For få timer i døgnet

Jeg fikk helt sjokk når jeg kom ut fra jobb og skulle gå hjem i går kveld. Snø! Og så sinnsykt mye snø! Jeg jobber inne på et senter, noe som gjør at jeg fortsatt blir like overrasket over hvor mørkt det er når jeg er ferdig, og snøen kom som et enda større sjokk for meg! Kanskje det blir en hvit jul i år likevel? Det hadde isåfall vært den første på veldig lenge! 
 

Annet enn det, så har jeg fått ryddet i leiligheten, noe som føles helt fantastisk! Det har vært så mye å gjøre på alle kanter de siste ukene at jeg såvidt har hatt tid av veien før jeg skal være på neste sted. Noe som har resultert i klær på kjøkkenet, glass på soverommet, treningsbag i stua og sko på badet. Jess, du leste riktig. Når jeg kommer inn døra hjemme må jeg så sinnsykt tisse, og rekker hvertfall ikke å ta av meg på beina før jeg spurter inn på doen. Noen ganger er det såvidt jeg rekker å sette meg ned. Ikke noe party-blære akkurat. Men tror du jeg på toppen av det skal rekke å knyte opp sko jeg bruker omtrent ti minutter på å få på meg? Nei takk, da tar jeg dem heller av mens jeg tisser. Og vet du hva? Jeg skammer meg ikke litt en gang. Problemet er at jeg da har glemt å sette dem tilbake i gangen! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg