Julestemning i april?

Dette er så rart! Det føles som vi er i mars eller april, mens jeg sitter og skraper luke nummer seks i julekalenderen min. Jeg skjønner ingenting!

Hvor har dette året egentlig gått? Det føles som jeg nettopp kom hjem fra USA-turen i april, samtidig som det føles så fjernt. Det føles som sommeren er rett foran nesa på meg, samtidig som jeg pakker meg inn i boblejakke og skjerf. Det er iskaldt å ha vinduene åpne og teppet mitt er med uansett hvor jeg går når jeg er hjemme.

Jeg ser julebrusen i butikkene, noe som minner om september, samtidig som jeg hører julesanger på radioen. Ikke på kanalen jeg pleier å ha på så klart, for de spiller nøyaktig den samme spillelista hver eneste dag! Litt lei den kanalen skal jeg innrømme, så jeg har nå tatt pause fra radio… istedenfor å bare skifte kanal, jeg vet, men det er så mye nyheter. reklame og jazzmusikk på andre kanaler at jeg boikotter heller hele radioen for en periode.  

Nå ser jeg bare virkelig frem til at julestemningen setter inn for fullt. Jeg gledet meg til å spise pepperkaker, ha på julemusikk og pakke inn julegaver mens jeg drikker kakao. Jeg må bare bli ferdig med julegavene først! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg