The Most Wonderful Time of the Year

♥ Jobbe. Hah! Trodde du liksom rushet var ferdig etter Black Friday? Haha, jeg ler så jeg ramler av stolen. Og det skal litt til, for dette er en ganske stor stol. Jeg rakk såvidt å puste et par dager med stor kosegenser, ingen bukser og en boks med Ben & Jerry´s is, før det nå er på tide å presse seg ned i buksa, få på seg arbeidsskoa og gjøre seg klar for et nytt rush. Førjulstida er den mest travle og jeg er klar for å gi alt de neste ukene. Og grine litt over hvor sliten jeg er både fysisk og mentalt. 

♥ Julefilmer! Fy fader som jeg skal kose meg med julefilmer i år! Ingen har ytret noe særlig ønske om å ville se julefilmer sammen med meg de siste årene (Les:aldri) så jeg tar saken i egne hender og akter å ha et maraton for meg selv der jeg binge-watcher julefilmer,  spiser pepperkaker og drikker kakao.. Jeg skammer meg faktisk ikke litt en gang!

♥ Jeg føler meg litt “Strong Independent Woman” her når jeg skriver dette. Er det èn ting jeg alltid har elsket og forgudet med desember, utenom bursdagen min og julen, så er det 13.desember. Kun på grunn av lussekatter! Jeg elsker lussekatter og har ikke spist det på tre år. TRE ÅR! Så i år skal jeg lage mine egne! Merk: Jeg kommer til å måtte ringe mamma og spørre hvordan jeg gjør det, for jeg har virkelig ikke peiling! Er det noe jeg ikke kan, så er det å lage mat, og nå skal jeg plutselig bake? Jeg vet faktisk ikke om noe jeg cringer mer av.

♥ Jeg er bestemt og jeg er målbevisst! I år skal jeg være ferdig med julegaver før bursdagen min! Jeg nekter å ha enda et stresse-år! Nei takk! 14.desember skal jeg være ferdig! Done! Finito! Det er mitt løfte til meg selv. Jeg elsker å planlegge hva jeg skal gi til venner og familie og begynner allerede å lage en plan i september. Så det er bare helt idiotisk at jeg utsetter det så lenge at jeg ikke får gitt siste gaven før 23.desember. Sååeh nei. I år ønsker jeg å kose meg med innkjøp, gaveinnpakning og alt som hører med! 

♥ Som det ikke var åpenbart på forrige punkt – jeg har bursdag i desember! Uæææ! Jeg elsker bursdager! Og spesielt min egen! Jeg har også fri hele bursdagshelgen min og gleder meg så mye til å bare nyte disse dagene! Noe som minner meg på at jeg ikke har planlagt noe enda! SHAIT! 

♥ Feire julaften med mammaen miiin! Åååh gjett om jeg gleder meg! Nå er det tre år siden jeg feiret jul med mamma sist, og det blir sååå deilig å tilbringe denne dagen sammen med henne! Se på julefilmer på morgenen, skravle, høre på julemusikk, sminke oss, og fikse håret sammen, spise god mat, spise oss kvalme på riskrem og godteri, åpne julegaver, ha på julepysj♥ Julen er bare helt magisk, og jeg elsker og verdsetter denne tiden med mine nærmeste så vanvittig mye! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg