A Sunday Filled With Nothing

Denne søndagen har kun gått til avslapning, soving, mat og mer avslapning. Som jeg nevnte i går, så har jeg virkelig trengt en dag som denne her! I morgen har jeg fri fra jobb, men jeg skal likevel tidlig opp på trening, for deretter å få besøk av verdens fineste bestis, Line! Gleder meg så utrolig mye til masse skravling, og mye latter med denne fantastiske jenta! Jeg kan ikke huske når vi sist hadde en sånn dag sammen, og det er virkelig på tide!

Nå sitter jeg i senga og hører på regnet utenfor. Det er så deilig å være inne og høre på regnet fra et åpent vindu. Kjenne på at det er kjølig i rommet og ligge under dyna. Noe av det beste jeg vet om! Jeg trengte virkelig denne dagen her for å bare koble totalt ut. Ikke gjøre noe, ikke snakke med noen som helst.. jeg har ikke en gang vært utafor døra. Og det er helt greit. Jeg har bare vandret rundt her med en oversized genser, fett hår og spist pizza. På sånne dager er livet bra! 

Nå er det snart natta. Igjen – jeg skal tidlig opp i morgen og få mye ut av dagen selv om jeg har fri. 

Håper dere har hatt en super helg og er klare for en ny uke. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg