Etterlengtet helg og julekalender

En sinnsykt stressende og slitsom arbeidsuke er overstått og jeg kan endelig senke skuldrene og slappe av! Dagen startet på treningssenteret etterfulgt av siste arbeidsdag med sola i trynet så og si hele arbeidsdagen. Digg…

 

Jeg pakket bagen i går kveld, noe som gjorde at jeg kunne reise rett til mamma når jeg var ferdig på jobb i dag. Kom inn døra her for en times tid siden og kan si meg ganske lei av å kjøre bil for i dag.. for resten av uka faktisk!

Så nå sitter jeg og venter på at mamma skal komme hjem mens jeg drikker kaffe og koser meg. Jeg er så klar for en herlig kosemose-helg og full avslapning hele helgen. Guuud som jeg gleder meg!

 

Tidligere denne uka kom julekalenderen min i posten. Jeg har verdens beste mamma som gir meg julekalender hvert eneste år! Hun sender den til og med i posten nå som hun bor et stykke unna! Jeg elsker desember og jul, og alt som følger med. Julekalender gjør det hele (om mulig) enda bedre! Når denne dukket opp i posten ble jeg påminnet at desember er like rundt hjørnet og jeg gleder meg til å skrape en luke hver dag frem til julaften!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg