Fra palmer og amerikanere, til fest og nordmenn.

Hvordan havnet jeg her? Hvor er jeg? Hvilket år er det? Hvem er jeg?

Jeg forstår virkelig ikke opp og ned på noe som helst i dag og det var vel ikke noe annet å forvente heller etter den supre timingen på hjemreise og jobbfest. Men jeg ville bli med! Fordi jeg visste det kom til å bli gøy! Og koselig… og sosialt! Og det var det! Vi storkoste oss i går med god mat og god underholdning, men fy fader så sliten jeg er. Hadde jeg kunnet så skulle jeg gjerne sovet i tre døgn nå… jeg kjenner på hele kroppen at det hadde jeg klart helt fint! Det finnes ikke tvil!

Leiligheten.. de kjente luktene og de kjente lydene. Lyden av naboen i første etasje som nyser kl 21 hver eneste kveld. Helt seriøst, det slår aldri feil! Det er så deilig å være hjemme igjen, men som jeg nevnte i innlegget mitt på fredag, så vet jeg at grep må taes. Jeg bare vet ikke hvordan, når eller i hvilken rekkefølge. Jeg vet ikke en gang hvor. Så det er mine tanker for søndagen. 

Og jeg skal på jobb i morgen.. i denne tilstanden? Hah! Jeg legger meg og sover til jeg starter på jobb kl 15. Nei, men seriøst jeg skal sove.. lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg