I dag er dagen

Pust med magen og ha tunga rett i munn. Ro ned nervene, bare husk å puste! Det er slik jeg sitter nå. Dette var tøft forrige gang, og jeg vet det vil bli enda tøffere nå. Men det er det som er så fantastisk med denne utdannelsen – du står aldri stille! Det vil føles sånn, fordi det er så ekstremt vanskelig og du føler du ikke får til noe som helst. Men i mellomtiden tar du bittesmå musesteg fremover. Og så lenge det går fremover, så spiller det ingen rolle hvor lang tid det tar.

For fem måneder siden var jeg så nervøs at jeg nesten tissa på meg. Nå er nervene på et sånt sted der det føles som jeg skal besvime når som helst. Dette går fint! Jeg vet jeg kan! Denne gangen er jeg bedre rustet. Denne gangen skal jeg klare det, slik som forrige gang – bare BEDRE!

Jeg kommer til å være på kurs hele dagen i dag og i morgen. Det er såvidt tid til lunsj, og do-pauser er ikke-eksisterende. Det vil bli intenst og jeg kommer til å være totalt utslitt både før og etter. Men ikke underveis. Da er jeg i en egen boble der jeg suger til meg all informasjon. Fokuset og hodet mitt jobber på høygir og dette er vel det nærmeste jeg kommer å være rusa. 

Nå må jeg reise, så sees vi på den andre siden. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg