Nå skjer det!

Jeg hadde ikke mer enn trykket på publiser-knappen på innlegget i går der jeg nevner at det er uka før mensen… gjett hva jeg møtte da jeg gikk på do like etterpå. Jess… og jeg hadde på meg hvis truse! Takk gud for at jeg gikk på do i akkurat det sekundet, for trusa var like hvit som da jeg tok den på meg. Tre dager før jeg egentlig skal gjennom det helvete her, men det går fint. Da er det fortere overstått! TMI for noen? I will NOT apologize.

Nå i skrivende stund har jeg så sinnsykt nerver! I morgen er dagen! Enda et nytt kurs står for tur og jeg sitter her med klump i magen og halsen, mens hendene mine skjelver og jeg svetter på ryggen. Det var så nervepirrende forrige gang, men så fantastisk samtidig! Jeg kan ikke tro at det allerede har gått fem måneder siden jeg satt i det rommet. FEM MÅNEDER føles seriøst som to uker! Og nå er jeg tilbake. 

Alt er pakket og klart til jeg skal møte opp der klokken 07:30 i morgen tidlig. Pakket.. hah! Det er ingenting jeg trenger å ha med meg, da vi får det vi trenger der. Selv om jeg gruer meg, så gleder jeg meg også helt vanvittig mye! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg