Oppblåst og jævlig

I går var vi på enda en date-night på luksus-kinoen. Det er så deilig å komme inn dit, sette seg ned og bare nyte filmen mens man spiser søtpotet-fries. Åja! Du leste riktig! SØTPOTET-FRIES! PÅ KINO! Med beina høyt hevet og setet bakoverlent! Det er helt utrolig at jeg ikke har hørt om dette konseptet før nå! 

Vi på filmen Peppermint.. den var helt ok. Ikke bra, og ikke dårlig, men jeg kjente utover i filmen at jeg ble litt rastløs. Det var alt for mye action og for lite handling. Det er vel egentlig grunnen til at jeg ikke liker action filmer… det skjer ingenting. Skyting, drap, blod og slag i trynet. Ingen humor, romanse, tårer eller replikker – det er hvertfall sånn det føles. 

I går var det også veldig varmt og klamt her, selv etter en tur i dusjen var jeg like svett så fort jeg satte foten utenfor dusj-døra. Jeg skiftet sånn ca fem ganger før jeg fant ut at jeg fikk ta til takke med en topp og en tights. Det er den fantastiske uka før jeg får mensen og jeg blir alltid så oppblåst i forkant. Ingen klær er fine på og jeg hadde mest lyst til å bare bli igjen hjemme. Men baggy, komfortable klær og en hestehale fikset det problemet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg