You’re having a bad day, not a bad life

I går og i dag har jeg vært så utrolig sliten! Treningsøkta i går ble kun til en liten gåtur opp en slak bakke, også orket jeg ikke mer og gikk hjem igjen. I det jeg kom inn døra sovnet jeg på sofaen.. Jess, jeg kan nesten ikke huske at jeg la meg ned på sofaen en gang! Jeg var helt utmattet!

I dag stod jeg opp kl 7 og gikk ut døra for å få unna dagens treningsøkt.. det ble såvidt 30 minutter med litt småjogg og til sammen 10 pushups mot en benk. I helgen jogget jeg fler runder og gjorde styrkeøvelser uten problemer, men noen ganger har man bare en dårlig periode der man har minimalt med energi, og da er det så viktig å lytte til kroppen, men likevel gjør noe. 

Nei, jeg er ikke superfornøyd med dagens treningsøkt, og hvertfall ikke gårsdagens. Men hei, det er så mye bedre å vite at jeg gjorde noe, uansett hvor lite det var, istedenfor å sitte på rumpa hele dagen og klage over hvor sliten jeg er. Det føles så mye bedre etterpå når man har fått svettet litt og klarnet opp hodet, så jeg tar det jeg får. 

Istedenfor å grave seg ned i negativiteten når slike dager dukker opp, finn en løsning og gjør det beste ut av det. Dette betyr ikke at jeg er i ræva form og jeg kan legge hele trenings-karrieren min på hylla. Det betyr bare at akkurat nå trenger kroppen litt restitusjon, og det er helt greit! 

Resten av dagen kommer til å bli brukt til jobb og planlegging. Tenk at vi har vært i California i 2 uker allerede! I DAG! Det er helt sykt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg