7 ting jeg vil gjøre i september

Jeg liker egentlig denne måneden veldig godt, bare så “synd” jeg ikke får meg meg denne omvendingen fra sommer til høst i år da jeg er i herlige, solfylte California med over 20 varmegrader. Klager ikke, for å si det mildt!
 

Jeg har allerede deltatt på et event her, og skal delta på det neste om bare èn uke. Tiden går så sinnsykt fort og jeg kan ikke tro at vi allerede er her. Hvordan skjedde det? Jeg føler jeg har vært i en slags transe i lang tid.
 

Vi skal fullføre serien vi har brukt ett år på å bli ferdig med. Jeg elsker Wentworth så vanvittig mye, og det har vært så frustrerende å måtte sette seg på flyet tilbake til Norge hele to ganger uten å få vite hvordan serien ender. Den eksisterer ikke på norsk Netflix eller på ViaPlay, så da har vi bare måttet dynke oss i tålmodighet og vente til neste USA-tur. Men denne gangen vet jeg at vi blir ferdig! Vi er på sesong 5, episode 8. Den er så spennende at jeg får svetteflekker på stolen!

Nyte California og fange øyeblikkene. På denne turen får jeg mye alene-tid, noe som føles litt rart, men også veldig deilig. Jeg trenger dette nå kjenner jeg – fokusere på meg og mitt eget for en stund. 
 

Få orden på notatbøker. Jeg har en spesiell for-kjærlighet for notatbøker, men nå er det et eneste stort kaos i dem. Så jeg tok med meg nye notatbøker som skal fylles inn etter alle mine regler og jeg kjenner at hele meg bobler over av begeistring, glede og spenning! Jeg er litt usikker på om denne interessen for notatbøker er en fetisj, eller en sykdom…
 

Fest med jobben. Kjenner jeg både gruer meg og gleder meg veldig mye. Denne festen holdes samme dag som jeg kommer hjem fra USA. Så jeg lander altså i Norge og noen få timer senere skal jeg på fest. Masse bråk, masse mennesker og jetlag herfra til helvete. Men det blir også veldig gøy! Jeg skal sove i tre døgn etter dette!
 

Jeg har ikke tilgang på treningssenter her, så jeg har fått anledningen til å se en ny side av meg selv. Jeg har nå trent non-stop i ett år og trening har bare blitt en del av meg og den jeg er, noe som føles helt fantastisk! Jeg har blitt veldig flink til å bruke hva jeg har tilgang til og få det til å fungere for meg. Der jeg for et par år siden så problemer og hindringer, ser jeg nå løsninger og muligheter. Jeg skal virkelig gå inn for å utfordre meg selv på mine svakeste områder denne måneden, som er Push-Ups, Utfall og Burpees. Nå når jeg ikke har tilgang på treningssenter har det tidligere vært mye enklere for meg å sette trening på pause og ta en pust i bakken, nå er det derimot mye enklere for meg å gjøre øvelser jeg vet jeg ikke er særlig flink til. De er tunge og vonde, så det ender med at jeg gjør alt jeg kan for å slippe akkurat disse øvelsene. Men nå er det game on!
 

Jeg har jobbet ræva av meg hele sommeren og ikke hatt noe ferie eller fritid, så jeg skal også gå skikkelig inn for å ha noen dager med total avslapning. Dette er både en jobbtur og en ferietur for meg, noe som er helt fantastisk!
 

Håper dere har en super uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg