Universal Studios

//Lokal tid: 08:30

Dette er parken for meg! Jeg elsker alt av berg-og-dal-baner og jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten denne type spenning og adrenalin i livet mitt! Fy fader så mye gøy vi hadde det i disse to parkene!

I Universal Studios er det veldig mange 4D opplevelser. Du stiller deg i kø, og får utdelt briller før det er på tide å sette seg i ditt sete, spenne deg fast og bli med på turen. Som om det ikke var nok at det føles som om du får en Minions rett i fanget, så er det også spesialeffekter der du får dråper med vann i ansiktet, i tillegg til at setet du sitter i beveger seg. Du får følelsen av at du er en stor del av det som skjer på skjermen.

I denne parken gikk vi inn hver og en av disse bygningene som hadde 4D, det var kun èn som var i overkant dårlig og som de kunne ha revet ned for å bygge noe nytt. Noen av tingene var veldig rettet mot barn, mens mesteparten av det virkelig var helt fantastisk å ha vært med på.

Den andre parken – Universal Island Of Adventure var spikket full med Berg-og-dal-baner, vann-attraksjoner, og ikke minst noen fler 4D opplevelser. Vi var fast bestemt på å ta hver eneste en! Noe vi også endte opp med å gjøre, vi fikk jo så klart våre favoritter, noe jeg kan skrive om i et eget innlegg, så kan vi heller nyte bildedrysset fra dette paradiset!

Processed with VSCO with hb1 preset

Jeg hadde det helt fantastisk og skulle virkelig ønske jeg kunne skrudd tiden tilbake til denne turen og oppleve disse dagene igjen, for det var helt magisk! Og før jeg visste ordet av det, var vi der plutselig igjen i år! Jeg var i en eneste stor lykkerus der jeg hoppet rundt som en liten unge som skulle få is.

3 kommentarer
    1. Åå du er så heldig, jeg har alltid drømt om å dra til Universal Studios. Jeg elsker jo fart og spenning:)
      Håper du får en fin dag! ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg