Jeg digger dette her!

// Lokal tid: 09:00

Vi er på plass i California og jeg slapper på en måte enda bedre av. Som om jeg ikke slapper godt nok av i Florida. Jeg savner hotellet vi var på i Orlando, det skal virkelig sies!

Det har vært mye å gjøre etter vi kom hit for en uke siden, derfor har jeg nok en gang blitt litt stille. Om ikke lenge skal jeg delta på et veldig intensivt kurs og nå i forkant av kurset har vi treninger og mye teori vi må gjennom hver eneste dag, for å i det hele tatt kunne delta. Det er mye å gjøre, men jeg nyter hvert sekund av det hele. Dette er likevel ikke noe som passer for alle, og det begynner å vises.

Nå skal jeg endelig ut i sola og nyte følelsen av å ikke være i kalde Norge nå for øyeblikket. Jeg har vært mye innendørs denne uka, så det skal bli så deilig å komme seg ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg