Bursdag!

Jeg elsker bursdag! Og spesielt min egen! Hurramegrundt og hipp hurra! Dagen startet jeg på Actic – det var ikke planlagt men for første gang i hele mitt liv hadde jeg faktisk lyst til å reise på treningssenteret når jeg stod opp. Der kan jeg kun være til i et par timer og få ut frustrasjon.

Dette er nok bare et engangstilfelle, men jeg ville virkelig dra nytte av det når denne følelsen først dukket opp.

Jeg kan ikke tro at jeg allerede har blitt 24 år. 24??? Når jeg ser meg i speilet og sier det, tror jeg faktisk ikke på det. Jeg føler ikke selv at det er 4 år siden jeg fylte 20! Jeg blir litt smådeprimert av tanken, men trøster meg med tanken om at jeg er ikke voksen enda. Det er fortsatt laang vei dit!

Bare det å være 23 har vært et mareritt. Når folk har spurt meg om hvor gammel jeg er, føles det som jeg biter meg selv hardt i nakken når jeg sier “23”.

Dette har vært 24 år fylt med glede, tårer, sinne, latter, usikkerhet, kjærlighet og krangler. Jeg skal gjøre mitt beste for at de neste 24 skal bli fylt med alt det positive jeg har opplevd til nå og riste av meg det negative! Jeg har nå et helt annet tankesett enn jeg har hatt tidligere, og det er så deilig! Så jeg ønsker mitt nye år her i livet velkommen og jeg akter å gjøre det beste ut av det!

Dagen i dag skal tilbringes med mamma, og det blir såå koselig å se henne igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg