Nå kan livet begynne

Jeg dro til USA og visste det ville forandre meg på en eller annen måte, jeg bare visste ikke hvordan. Jeg gikk inn i rommet med høye forventninger, men likevel visste jeg ikke hva som ventet meg.

Jeg håpet jeg ville finne styrke, selvaksept og forståelse. Men jeg fant så uendelig mye mer.

Jeg fant fred, håp og kjærlighet.

Jeg fant mestring, glede, tårer og lykkerus

Men aller mest fant jeg en mening og en visjon.  

Jeg fant ut at jeg nå er en del av noe så mye større enn jeg kunne forstille meg.

Jeg har lært så mye om meg selv disse dagene og jeg ser virkelig fremover med helt nye øyne.

Jeg gleder meg så mye til det kommende året og hva det har å by på. Ikke fordi “Dette skal bli mitt år!” for jeg hater den frasen.

Jeg gleder meg til 2018 begynner fordi jeg har så mange planer, så mye stort som skjer.

Jeg gleder meg til 2018 fordi jeg skal gjøre dette året helt spesielt. Det vil bli hardt og jeg vil ha en tøff tid i møte, men fy fader så bra dette blir! 

Det var noen intense dager på kurs og jeg var så sliten når det var tid for pause, men likevel var jeg like gira når vi kom tilbake i rommet to timer senere. Jeg har jobbet så hardt både under pre-trainingen og selve kurset og må virkelig si meg fornøyd med innsatsen jeg har lagt ned i dette.

Disse dagene har gitt meg så mye og jeg er så klar for fortsettelsen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg