Hvem er jeg?

Jeg tenkte å fortelle kort om meg selv. Hei, mitt navn er Kathrine Fredriksen, jeg er 23 år og bor i Hønefoss. Jeg er utdannet frisør med svennebrev, men nå jobber jeg innenfor markedsføring da jeg ønsket å prøve noe helt nytt og dette har virkelig forandret mitt perspektiv på så mye det siste halvåret.

Mine hjertesaker er dyrevelferd og selvbilde/selvtillit/selvaksept.. – kjært barn har mange navn.

Jeg er en av de som ikke aner hva jeg egentlig ønsker med livet mitt, men tar heller ting som det kommer, og holder alle dører åpne. Tidligere var drømmeyrket mitt veterinær, men da det kreves at du har større hjernekapasitet enn jeg klarer å oppdrive, så måtte jeg vinke farvel til den drømmen og hoppet inn i en ukjent verden som frisørlærling. Dette var noen veldig tøffe år, men jeg lærte så mye om meg selv og andre. Nå er jeg så glad for at jeg fullførte selv om skjebnen ledet meg en annen vei.

Jeg ønsker å være lykkelig, og at både jeg og mine nærmeste har et langt liv med god helse foran oss.

Jeg er ganske optimistisk når det kommer til min egen ståpåvilje og har prøvd så alt for lenge å finne frem til den lille treningsnarkomanen jeg tror bor inne i meg et sted. Så langt har jeg fortsatt ikke funnet henne.

Jeg tar ikke meg selv så høytidelig. For alt vi vet, lever vi kun èn gang og jeg akter å utnytte tiden til det fulle, utfordre meg selv og alltid pushe grensa litt lenger etterhvert som tiden går. 

Jeg liker ikke svart kaffe, men med melk og sukker er det helt supert og noe jeg gjerne drikker hver dag. 

Definer og sjiraffer fascinerer meg, de er såå fine! Jeg liker de!

Jeg lider av å være passiv-agressiv. Liker jeg deg ikke, får du aldri vite det. 

Jeg elsker å synge og danse, men har verken sangstemme eller rytme i kroppen.  Igjen – Vi lever kun en gang!

Det var sånn kort og greit om meg. Nå skal vi straks innta middag før det er kvelden. Snakkes snart ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg