10 Spørsmål

Hva er Drømmejobben din?

Jeg har alltid drømt om å bli veterinær, men man trenger skyhøye karakterer.

På en måte har jeg lyst til å jobbe med trening og kosthold da det er noe jeg virkelig interesserer meg for. (Hvem skulle trodd det på ungdomsskolen?)

Etter å ha sett litt for mye på Grey´s Anatomy ønsket jeg å bli kirurg eller sykepleier. Helt til jeg kom på at jeg ikke takler innvoller, eller at folk spyr og føler seg uvel, så der gikk den karrieren i dass.

Jeg har alltid elsket å skrive, hva med forfatter/skribent? Jeg hadde aldri kommet meg gjennom en hel bok som handler om noen andres liv enn mitt eget.

Det virker interessant å ta folk for å kjøre for fort, ha folk i avhør, osv. men jeg takler jo ikke konfrontasjoner eller vold, så det blir nok ingen fin politiuniform på meg heller.

Så mange valg og så få muligheter.

 

Hvilket talent ønsker du deg?

Jeg skulle gjerne hatt en helt syk sangstemme, eller vært en helt amazing danser. Vet du hva? Stryk det første, la meg danse!

 

Det mest avslappende stedet du har reist til?

California☀️🌴❤️

Beste måten å starte dagen på?

Jeg har to versjoner av meg selv.

Versjon #1:

05:00 Stå opp.
06:00 Gå ut fra treningssenteret etter en hard treningsøkt
06:20 Dusje, spise en god frokost.
07:30 Være ferdig sminket og sippe på Kaffe Latte min i ro.
08:00 Starte dagen

Versjon #2:

07:00 Stå opp, sette håret opp i en dott og lage frokost.
07:30 Sette meg foran TV´en, på med Netflix og binge-watche en serie de neste 10 timene.

 

Hvilken filmsjanger er din favoritt?

Thriller. Det er så spennende at jeg nesten tisser litt på meg bare av å tenke på det.

 

Hoppe i fallskjerm eller hoppe i strikk?

Fallskjerm! Jeg er usikker på om jeg noen sinne kommer til å gjøre det, men jeg stoler heller på en fallskjerm enn en tynn strikk. Har du røket en hårstrikk når du skal sette opp håret i hestehale? Jepp.. det er det jeg er redd for med den strikken.

Noe andre mennesker digger, men du bare ikke forstår?

Det er så vanvittig mye, men det går jo sikkert andre veien også. Sminke for eksempel..

 

Hvilken filmtittel beskriver deg?

Unleashed.. haha

 

Hva holder deg våken om nettene?

Jeg kan ligge i timesvis og tenke på døden mens jeg gråter til jeg rister. Døden skremmer meg mer og mer for hvert år som går. Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med den genuine frykten jeg har, når det kommer til det faktum at jeg skal miste alle jeg elsker! En dag er alle sammen borte, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å leve videre uten dem! De er hele verden for meg!

 

Noe du gjør, men burde slutte med?

Prokrastinering! Jeg er ekstremt flink til å kaste bort tiden på absolutt ingenting, noe jeg jobber veldig for å slutte med. Positive med det er at jeg kjeder meg ALDRI! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg